Enkel bytte og retur!

Ved bytte og retur så benyttes kontaktskjemaet nedenfor. Husk å skriv inn ordrenummeret det gjelder.

Les over FAQ for å få svar på de meste spurte spørsmålene. Skulle du enda lure på noe så kan du kontakte oss via skjemaet nedenfor eller ved å sende en e-post til hei@vylate.no.
Vi vil svare på alle henvendelser i løpet av 24 timer (mandag-fredag).

Vi aksepterer kun retur/bytte i henhold til følgende retningslinjer

- Klær må returneres i originale produktposer
- Kan ikke brukes (kun prøves), vaskes eller legges i tørketrommel
- Kan ikke ha deodorantmerker
- Kan ikke ha flekker av noe slag (sminke/selvbruning osv.)
- Kan ikke ha unormal lukt (parfyme, kroppslukt osv. )
- Klær kan ikke mangle innhold (innlegg, stropper, knapper osv. )
- Gjenstander med for mye rynker kan nektes

Ofte stilte spørsmål

Når får jeg pengene tilbake for min retur?

Tilbakebetalingen vil være gjennomført noen dager etter varen har blitt registrert inne på vårt lager. Vanligvis tar dette 1-2 uker fra din retur er sendt. I noen tilfeller kan det ta opp mot 3 uker ved stor pågang eller ferieperioder.

Jeg ønsker å bytte størrelse eller farge, hva gjør jeg?

Om du trenger å bytte farge eller størrelse, så kan du gjøre dette enkelt ved å sende oss en e-post slik at vi kan registrere dette i vårt system. Det medfølger alltid en returseddel i pakkene vi sender slik at returprosessen er super enkel.

Koster det noe å returnere/bytte?

Det koster ikke noe å bytte varer hos oss om du ønsker en ny farge eller en annen størrelse.
Om du ønsker å returnere varen og få refundert, så vil vi trekke 59kr i returkostnad.

Jeg har mottatt feil vare, hva gjør jeg?

Det kan skje at lageret kan pakke ned feil vare til deg. Da tar du kontakt med kundeservice slik at vi kan løse dette på best mulig måte slik at du blir fornøyd.

Jeg har mottatt en ødelagt vare, hva gjør jeg?

Dersom det er skade eller feil på et eller flere produkter du har mottatt, tar du kontakt med vår kundeservice slik at vi kan kompensere deg for de ødelagte varene. Husk å vedlegge bilder. Dersom pakken din er ødelagt under frakt, ta bilder som kan sendes til oss slik at vi kan ta saken videre med transportørene våre.

Det mangler varer i min pakke, hva gjør jeg?

Om det mangler produkter i pakken din kan det skyldes flere årsaker. Det kan ha vært en feil på lagerbeholdning som har gjort at vi ikke kunne levere bestilt vare. Normalt skal du da motta en e-post fra oss som bekrefter dette. Dersom du ikke har mottatt denne e-posten, ta kontakt med kundeservice slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd.

Det skal være enkelt!

Enkel retur er nøkkelen til fornøyde kunder. Tydelige instruksjoner og forhåndsbetalte returseddel gjør prosessen super enkel.

Gjør returen enda enklere!

For å sikre en smidig returprosess, oppfordrer vi kundene til å gi oss beskjed før de returnerer varer. Dette lar oss være bedre forberedt og kan resultere i raskere behandling av returen. Ved å gi oss beskjed på forhånd, kan vi også gi deg de nødvendige instruksjonene og eventuelle spesifikke returprosedyrer som må følges. Dette bidrar til å sikre en mer effektiv og problemfri opplevelse for deg som kunde.